Aktuálne a Jack Russelovia S

piatok večer, ja si píšem post, nabíjam baterky, ochvilu zaspim, alebo si uvarim caj, zatumblrujem si trošku, a idem sa tešiť na zajtrajší trip, predvianočnú náladu, atmosféru. Tak sa idem trošku naladiť, ku susedom, keď už tak velmi mam rada vianoce. 
Keďže naposledy ten výlet nevyšiel lebo samozrejme som sa nevedela jak dostať na vlak, a počasie tiež nebolo nič moc, čiže som sem žiadne fotky ani nedala. 
Ale už zajtra s toho niečo bude beriem si foťáčiky. 
Mimochodom už by som len potrebovala nejakého človeka, keď už mám toľko foťákov, ktorý by mi chodil tie filmy aj vyvolávať. (lol)

prajem aj vám taku krasnu sobotku, ako ju budem mať ja, aspoň dúfam, že vec ako GPS nesklame turistov 




You May Also Like

2 komentárov

  1. Aaach ti jsou nádherní!A krásně nafocení. Hned bych si jedno (dvě, tři..) vzala :))

    OdpovedaťOdstrániť