Aktualizácia

Už dlhšie sa tu chystám niečo napísať ale stále neviem čo.
Ani neviem či je toho tak veľa čo napísať alebo vlastne nič. Zajtra dúfam naplním minimálne jednu pamäťovku s fotkami. Ideme na výýýýlet, juchúú :-) Takže už potom budem mať fotky, ktoré pridávať. Samozrejme beriem aj 2 foťáky na film. Budem vybavená až až si myslím. Už len kúpiť si nejaké topánky by sa zišlo a som plne vybavená na túto sezónu. Už odveci. Ďalej.
23. chystám tri fotenia, dá sa to tak povedať, ale ja som šikovná stihnem všetko. Možno fotky aj zverejním.

Ďalej by som chcela ešte napísať aj sem, keďže na facebooku to už je.
Hľadám totiž slečnu, ktorá by mala záujem o pár fotiek tváre, na beauty photos tematiku. Bude to len pár záberov. Ak si toto práve čítaš a chcela by si nejaké fotky, zober aj kamošku, nehanbi sa a napíš mi. :-) 
TYYMESS PHOTOGRAPHY

V prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť na asku

You May Also Like

1 komentárov

  1. Velmi sa tesim na nove fotky, co pridas :) stale ma prekvapi a zaroven velmi potesi ak tam pridas svoj originalny napad. Thumbs up! :) a to beauty fotenie vyzera ako moc dobry napad. ale ak na to hladas babu myslim, zeby si ju skor oslovit mala ty, kedze na taketo fotenie nie je vhodna kazda baba lebo je na to potrebna naozaj krasna alebo aspon vemi zaujimava tvar, takze ak si stretla nejaku neokukanu s niecim zaujimavym, ozvi sa jej ty a podla mna to dopadne lepsie :) gl

    OdpovedaťOdstrániť