How to create your the best photo?

The question is, How to create the best photo of you not How to be beautiful in real life. I think a lot of women are more beautiful without make-up. And photos are absolutely better WITHOUT retouch.



- just use a little make-up and eye shadow
- put on your best top
- pose as best you know, the better is not to laugh - that is much interesting
- open your taken photos in photoshop 
- abracadabra! a photo is ready to post it on your web profile 




Myslím, že na upravených fotografiách pôsobím zaujímavejšie. Je to určite fotka, ktorá, si myslím, zaujme skôr ako tá neupravená fotka.

Troška farieb hore dole, troška photoshopu a je to presne to, čo človeka zaujme. Koho by predsa zaujímala nudná tvár bez makeupu alebo akejkoľvek úpravy photosopom?  Každý si hneď všimne krásnu ženu s dokonalou pleťou a dokonalým makeupom. Myslím, že v novinách by tiež nezaujali moje nižšie pridané fotografie.
Nie všetko vyzerá tak ako je. Ale na druhej strane si myslím, že je to fakt, že ,,klobúk dole,, pred ľuďmi, ktorý dokážu také veci ako video nižšie. V takých fotografiách ide už len o nejakú reklamu skôr, než o fotografovanú ženu.


How I look witout make-up and in my home hoodie

                             (my funny face lol)

BODY EVOLUTION




(sorry for my incorect grammar)

You May Also Like

3 komentárov

  1. práveže tie vyretušované fotky sú otrasné tie neupravené sú lepšie stokrát..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno, že zato, že som tie fotky retušovala ja. Nie som nejaký profi retoucher. Ale si predstav, že by si spozeral/-a časopis, v ktorom by boli nenamalované a nevyretušované modely, veľmi by ťa asi nezaujali.
      To som tým chcela akože v tom extra super článku povedať :)

      Odstrániť
    2. možno hej, ale ty si celkom fajn namalovana na tych fotkach takze ich netreba zbytočne retušovať, ja som tym zase chcela to povedat :)

      Odstrániť