Wienn

V sobotu som sa naladila na viedenskú vianočnú atmosféru. Mala som skvelí pocit, že som sa konečne niekam vybrala a nechodím len stereotypne do školy. Myslím si, že deň na to, aby som potešila hmotne svoje srdce, nakúpila nejaké tie vianočné darčeky alebo si sadla niekde na kávu alebo pofotila si viedeň nie len ako paparaz ale aj tak trošku mojím okom, na to ten jediný DEŇ rozhodne nestačí! Takže sa tam budem musieť vrátiť. 

No každopádne mám bohatý kultúrny zážitok, z toho ako sa milión ľudí hemži po viedenských uliciach. A to stačí len zájsť za roh slovenských hraníc, a hneď je svet ( si myslím ) oveľa krajší, a zároveň je tam milión možností, čo robiť ak ....

Padla som skoro na nohy keď som uvidela železničnú stanicu, taká by mala byť aj v TRNAVE spolu s takými vlakmi. 

Jeden z vtipných zážitkov bol pre mňa, keď sme sedeli v rakúskom vlaku v ktorom bol bedeker typu vitajte vo viedni spolu s malou mapkou viedne, ktorú kebyže si so sebou nevezmeme tak sme určite stratení! (smiech)

Trojposchodové skateshopy na každom rohy, veľké asi ako rožňavské tesco to je už niečo!! 
Určite sa tam vrátim, no najbližši trip mám naplánovaný trošku iným smerom.
Užite si fotky a nezabudnite nakúpiť vianočné darčeky, lebo mne už vianoce klopú na dvere a zatiaľ mám prázdne satnovo vrecúško z darčekmi. 



































You May Also Like

1 komentárov

  1. To znám, mimo Česko je to najednou taky všechno jiné, lepší, je co dělat.. Víden je nádherná, nikdy se mi tolik nelíbila jako na tvých fotkách. :) Jde z nich skvělá atmosféra.

    OdpovedaťOdstrániť