Little update

Čaute, čaute toto je krátke update môjho blogu, keďže málo prispievam a ešte menej fotiek pridávam. Momentálne toho mám až až dosť, snažím sa stihnúť všetky seminárky do školy napísať včas, keďže z jednou mám neskutočný problém, moja vybraná téma je na 5 riadkov a to bez srandy. Vo voľnom čase si čítam super knižku Neila Postmana (haha jasné, to si čítam lebo musím napísať min. 5 stranovú recenziu o nej), no dnes som pokročila. A vo voľnom čase, ako napríklad teraz si chcem dať oddych a mám chuť si lahnúť do postele budem pracovať na svojich fotkách z dvoch fotení. Budem robiť DVD-čka a tak. Takže momentálne idem spať (pomlčka resp.) upravovať fotky. A to najhoršie, ešte len príde, nestíham si vyrobiť vianočné darčeky, ktoré sa majú skladať z fotiek a z môjho textu, čo by malo byť pre mňa prvoradé, keďže vianoce sú časom lásky, a malo by to byť z lásky, tak by som sa mala prvorade vysrať na všetko a začať robiť darčeky. No neviem čo skôr, ale mama mi dnes ráno do telefónu povedala, že ,, aspoň vieš, že žiješ, keď nič nestíhaš,, pozdravujem ju. 


Ak sa nudíte, kliknite na môj instagram - to stíham asi každý deň popri dennej dávke kofeínu a v prípade, že máte nejaké otázky na mňa, píšte mi na môj ask. (LINKY NÁJDETE vedľa v kolónkach) 

P.S. Najbližšie fotenie v Rožňave organizujem, v prípade záujmu, 21. - 23. decembra. Viem, že je to tesne pred vianocami, ale ak by mal niekto záujem, píšte mi a zavoláme si. papa drahuškovia, pekný víkend. Mne sa práve začal :-)






You May Also Like

0 komentárov