Dnes.

Ahojte. Dosť nudný názov, ktorý ani nezaujme ale to je v pohode, bude takých ešte veľa. Dneska som si spravila celkom fajn deň kedy som nič nerobila absolútne nič. Bolo skvelé počasie a tak som išla len tak s mamou do mesta na kávu. Prvé čo bolo sme šli do sekáča kde som si kúpila ten žltý top. Na vešiaku vyzeral otrasne ale myslím, že je clekom v pohode, kúpila som si ešte obyčajné tielko na leto je takej dosť divnej farby niečo medzi fialovou a sivou. 
Už keď mi každý spravil nervy fakt každý a už som si aj poplakala som šla nečinne do teska a vykúpila výpredaj :)))) - to ja také viem.
+ voňavka spotlight AVON
a lak na nechty priesvitny DM 

velice zaujímavé fotky;D haha ironia

ešte vtedy ked som samusela again vrátiť domou po dačo;DDDD
yeaaah som čarovný



biela blúzka obyčajná, po ktorej mi už dlho bilo srdce,smiešne? a?






You May Also Like

1 komentárov