Počujem klavír.

Prosím, môžem prežiť jeden deň bez trápenia akejkoľvek bolesti sťažnosti, ohovárania, nadávania na druhých, ubližovania si, bez sĺz, bez faloši?
Fakt by som chcela prežiť aspoň jeden deň v láske, šťastí s úsmevom na tvári, radosťou, v zdraví s rodinou.Chcela by som aby konečne každý v mojej rodine mal úprimný úsmev a radosť v srdci, bez akýchkoľvek problémov. A prajem si aby takých dní bolo stále viac a viac. Ale už mám pocit, že v mojom živote je čím ďalej tým viac tých negatívnych dní. Nemyslím si, že žiadam o nemožné alebo o "nevyčísliteľne drahé" veci. Sú to maličkosti no pre mňa asi najviac.

Spoznávam ľudí. Každý je tak neskutočne pesimistický v tomto svete, každý okolo mňa len plače, každý sa len sťažuje, každý je falošný, každý len ohovára a ja som uprostred toho celého. Dosť už!!!!!!!

Chcem len "žiť" dovoľte mi to!




You May Also Like

0 komentárov