Niečo pred maturami.

Bill Gates: "Prepadol som z niektorých skušok pričom môj spolužiak inžinier ich urobil a teraz pracuje vo firme, ktorú vlastním ja" 

"Vysokoškolák zarobí po 13 rokoch toľko, ako jeho kolega s maturitou" (tak nejak to bolo)

Tak toto dávali pred chvíľou v TV na "oplatí sa mať výšku?"
Veľmi to spelo k celému tomu čo som si povedala aj ja nedávno. Nevadí. Podstatné je že v utorok a v stredu maturujeme a ja sa už teším! Aj keď pravdupovediac dokopy nič neviem ale kúpila som si pekné sako. haha

Časový rozvrh na tento víkend v piatok si prečítam učebnicu zo sjl, v sobotu si napíšem testy a v nedeľu si prečítam The Secret !! Berte si príklad.

"Viem,
že nič neviem"

Nové fotky na TYYMESS PHOTOGRAPHY


Off topic som si zrušila facebook účet. Spravila som si jeden anonymný, cez ktorý pridávam veci na stránku. Takže ma hľadajte v najbližších dňoch na mobile alebo skype :)


You May Also Like

0 komentárov