#instadaily

Ahojte.

Nestíham veľmi robiť nejaké extra posty. Tak pridávam len tento instagramovský. Mimochodom, uvažujem nad zmenou insta profilu. Asi by som mala vytvoriť nejaký nový a tak. Uvidíme. Času je málo, no snažím sa robiť všetko čo chcem. Väčšinou keď nič nespravím ako napr. aj z 365 days project fotky 7,8 vôbec neexistujú. /dopĺňať to nebudem veď je to  blbosť/ ale vrátim sa k začiatku vety, väčšinou ma samozrejme znechutí škola. No uvidíme ako dlho v tom znechucovaní môjho života bude škola pokračovať.

Dúfam, že cez víkend v rožňave, spravím pár fotiek nových chcela by som tentoraz už aj niečo selfie, no uvidíme snáď výjde čas. /píšem tu ako keby som bola nejaká podnikateľka a moji sekrátari mi dohadujú stretnutia a plnia mi môj diár/

Už nech skončí toto hrozné obdobie, aj školské aj mimoškolské, aj toto hrozné počasie nech sa už spamatá a hor sa na nový výlet a nové fotky.

Sleduje môj fan page xxxxx



You May Also Like

0 komentárov