Čo si pozrieť večer, keď v telke nič neide

Moje TOP filmy, ktoré som za posledné dni videla, a vrelo odporúčam si ich pozrieť. Nie sú zoradené od najlepšieho po tie menej lepšie. Sú zoradené ako ma všetko napadlo.

1. Get him to Greek / Dostaň ho tam - hudobný, komédia, 2010 
Najlepšia komédia, uršite no.1, ktorý musíte vidieť. Ja som sa skoro celí film presmiala. Podobný komédia z Russelom Brandom je film Kopačky, od rovnakého režiséra. No Get him to Greek považujem za oveľa zaujímavejší. Tento film si určite pozrite. 

2. American Virgin / Americká panna - komédia, 2009
Typická americká komédia, no na filme som sa dobre bavila.

3. Yes Man - komédia, romantický, 2008
Tento film som videla už druhý krát ale už som si na jeho dej nepamatala. Ako človek má zmeniť svoj život a ako má prestať odmietať s nadýchom romantiky.

4. Safe Haven / Bezpečný prístav - dráma, mysteriózny, thriller, romantický
Poznáte tie filmy, v ktorých taká pointa na konci? Tak toto je jeden z nich. Keď sa povie romantický film, tak tento určite romanticky nezačína. Užite si film od obľúbeného Nicholasa Sparksa. Nie je film, ktorý od neho nemám rada. 


5. Letters to Juliet / Listy pre Július - romantický, komédia, dráma, 2010
On sa zaľúbi do nej ona do neho, jasné klasika ale film má zaujímavý dej. Keď sú to listy pre Júliu a žiadna Júlia v ňom ani nehrá, haha.

6. The Heat / Drsňačky - akčný, komédia, krimi, 2013
Sandra Bulock tento rok oslávi 50 rokov a ja si hovorím, čooooožee, neverím. Všetky komédie s ňou sú super. A tento obvzlášť dobrý, pretože jej parťáčka je skvelá najmä keď hľadala, "šéfove gule" pred šéfom.

7. What's your number / Čo si ty za číslo - komédia, romantický, 2011
Musím priznať že v polke tohto filmu som zaspala, pretože boli asi dve hodiny ráno. Ale začal zaujímavo, keď si hlavná herečka začala priemerovať počet mužov s koľkými spala, keďže s článkom v novinách nesúhlasí. 10,5 mužov je MÁLO! 


You May Also Like

0 komentárov