Čarbanica

Tak veľmi veľa myšlienok mám práve v hlave. Cítim sa ako v klietke, uväznená. Cítim, že nemôžem nič robiť s tým čo cítim a ma ubíja. Ožila som... vlastne, ehm, moje pocity. Ako sa teraz cítim by som prirovnala k osobe, na ktorú sa pozeráme cez obrazovku, ktorá sa pozrie do zrkadla, oči sa pomaly zväčšia a v pomalom zábere, ešte stále pomalý záber, no nie je to smutný pohľad, len nie je veselý, sa v okamihu sekundy začnú premietať veci. Minulosť. Sny. Ciele. V rýchlom zábere, jeden za druhým a rýchlejšie.


Počúvam dookola jednu a tú istú pesničku, ktorá vo mne vyvoláva všetky pocity a cítim sa asi ako ako taká čarbanica na papieri, viete, taká veľká machuľa, ktorá by všetko najradšej vykričala do sveta, no pri tom nepovie nič. 
Viem, že keď sa raz niečo naučím tak na to nezabudnem. Nezabudnem na to, že viem lietať.
Možno ešte stále hľadáte ten súvis medzi tým textom, mnou a fotkami, ktoré som stiahla z internetu. Ale tí čo ste to ešte nenašli, tak to nehľadajte. Je to zbytočné. 






Toto mi sem nešlo pridať ako video netuším prečo ale zapni si to!

You May Also Like

0 komentárov