V kocke.

Ahojte, pozdravujem vás, robím jarné upratovanie o 17:24 hod vo štvrtok podvečer aby naši keď prídu domov odpadli aká som ja sikovna a dali mi pokoj aspon dva dni a samozrejme ma vychvalili kedze som "rozmaznany jedináčik" xixi.
A niežeby sa mi na zajtra netrebalo učiť účtovníctvo a sprievodcovské služby a naspamat o našom úžasnom biskupskom palaci v rožňave, ktorý určite každý vie kde sa nachádza a o krásnom morovom stĺpe ala socha slobody z piatkov keď som mala 15. výklad v slovenskom aj anglickom jazyku ehe.
Ale už je pozitívne ráno každé ráno, len to, že keď vstanem je svetlo a že svieti slnko a že sa mi kráti čas do maturít a a kráti sa mi čas na odchod z tejto "spoločnosti" woohooo :) tak si ma užite, pekný zvyšok večera. a zajtra idem fotit!

mimochodom pijem dnes už druhu kavu po prvej kave a energy, tak zijem velmi zdravo uz ma zbite za to. hahaha no tak to bol rým.


You May Also Like

2 komentárov