Motivácia je základ

Dnes je 30-ty deň odkedy som začala cvičiť workout. Každý nejak začal. Nemyslela som si, že sa po treťom dni premôžem aj na štvrtý, že po štvrtok sa premôžem na piaty. Ale keď som už cvičila zhruba 18-ty deň, bola som sama na seba hrdá, že som našla v sebe silnú vôľu, premohla lenivosť a začala cvičiť. Vidím na sebe pár menších zmien a preto sa teším na ďalšie dni :-)
A fakt to nie je také jednoduché ako tu teraz o tom píšem fuuuuh. Ale každý deň povinne aj keby sa hocičo stalo :-)

Už len zmeniť jedálniček ako na ďalších foto a je to tip-top. No neverím, že by mi moja kuchárka-mama robila také špecialitky. No napriek tomu som v jedálničku pomenila pár menších zmien namiesto pečiva ovocie, na raňajky jogut s cereáliami a tak no. Dotiahnem to aj tak dakam lebo si verím :)




...a pár befor/after, inšpiračné foto:




A celkom vhodný song aj s ukážkami s filmu Never Back Down :-) 





"There is no magic pill.
No special shake.
No secret diet.
Just get off your ass."




You May Also Like

0 komentárov