haha




Možno to niekoho aspoň trošku pobavilo. Ten gif som spravila na efekt akože, kto je smutný že na pobavenie ale myslím si, že najviac na pobavenie som tam ja lebo som trápna a smiešna ďakujem za komplimenty neprosim si :D


Stalo sa mi už veľa vecí. Veľa zlých spomienok, skúseností a okamihov, asi ako každému navôkol. Každý má veľa starostí, preto má veľa ľudí vrásky (ha ha). Ľudia sa málo usmievajú, stále sa len ponáhľajú.
No sú ľudia, ako aj ja, o ktorých si ľudia myslia, že sú šťastní nič ich netrápi nič im k životu nechýba ale v podstate to nie je také ružové ako sa zdá. To by si už niektorí ľudia mohli zapamätať a prestať plakať nad "rozliatym mliekom"
Mám v hlave istú vec, ktorá mi čiastočne ničí život. Tou vecou sú myšlienky. Zlé, negatívne myšlienky, pri ktorých mi srdce praská na milión kúskov a nie, nie je to láskou sklamanie ...ehm tri bodky. 

Ale pozitívne na tom je, že aj tí nie-najšťastnejší ľudia majú v sebe niečo...../ (ešte počkajte chvíľu) napríklad ja nie som dcérou šťasteny a "úspešného tatina" ktorý mi už všetko pod nos položili (tým chcem povedať, že  ľudia, ktorý majú už "pod nosom" všetko sa budú ťažko s toho spamätávať keď bude zle)/.........niečo, čo má málokto - úsmev, radosť, dobrú náladu, úsmev ktorý povzbudí tích slabších blízkych a povie im slová, ktoré si zoberú k srdcu!





Ale vážne ľudia, nebuďte smutní netrápte sa toľko nad vecami alebo nad minulosťou a nad ľuďmi. Sú to veci, ktoré tu boli a už nie sú. A stavím milion amerických dolárov (haha) na to, že je tu xyz ďalších vecí, ktoré vás robia šťastnejším človekom. A vážte si to!


You May Also Like

0 komentárov