Little dream with big windows.

Raz keď budem veľká, dúfam, že budem mať svoj vlastný byt. 

Veľa ľudí by si asi prialo mať všetko v tom byte tip-top úplne super dizajn každého kúska nábytku. No ja by som naopak veľmi chcela jednu obroskú izbu, ktorá by mala obrovský luster ako s tých historických rozprávok alebo ako s nejakého zámku. 
Nechcem žiadne tapety ani nálepky, práve naopak by som chcela aby celá izba bola vymaľovaná na bielo. Na stene by visel, jeden môj (dúfam-raz) hlbokozmyslený obraz. V strede izby by bola len taká onaj-obyčajnejšia mega-veľká posteľ s bielymi perinami. Na druhom konci izby by bol sklenený stôl s vázou, v ktorej by som mala fialové tulipány.

A ďalším veľkým "snom" sú obrovské okná, nech už bývam kdekoľvek :) 
aby som si mohla len tak sadnúť a sledovať či už ľudí tak aj prírodu a kadečo čo by som s toho okna videla 

K životu by som potrebovala už asi len foťák a kávu. 

:-) 
Vybrala som pár ilustračných foto:
















You May Also Like

0 komentárov