Aktuálne-dnes

Ahojte, podelím sa s novinkami.

Na tumblri mám staro novú tému, je fasa ako všetky doterajšie.  A mám už aj tam Like button na svoj page "Tyymess photography"


Ďalej,
včera som si kúpila novú pokladničku, no neodfotím ju lebo sa za nu budem potom hanbiť. Je na nej prasiatko so supermanovským oblekom a miesto plášťu má dolár na sebe. Rozhodla som sa, že by som mala začať šetriť no odvčera tam mám čiastku až 2eura. neviem čo od seba očakávam. keď rozhadzujem kade tade. no nedá sa otvoriť nijak iba ked ju totálne rozmontujem tak tam strčím čo najskôr peniaze aby som už nevedela vybrať. haha -vtipná si tymes velmi.

ďalej,
mám naplánované jedno fotenie so super slečnou, na ktorú sa veľmi teším, takže dúfam, že sa všetko podarí ako má a že rožňava ma nesklame opäť ako obvykle.

Takmer každý deň, budúci týždeň v diáriku mám úplne plný, okrem piatka vtedy budem odpočívať. Dúfam, že to milí profesori v škole nezmenia.


Nemám veľa času, mám naopak veľa práce, ťažký týždeň v škole, tak mi držte palce. Už chcem mať celú tú ceremóniu s názvom MATURITA 2013 za sebou !!

Tak pekný zvyšok nudnej a stereotypnej nedele vám prajem, sledujte tumblr! :-) 




You May Also Like

0 komentárov