Life is a wave

CATCH IT.


Ťažké obdobie.
Nevládzem. Potrebujem pauzu. Potrebujem vykričať svoje problémy len tak do vzduchu, ktorý zmizne preč, odletí aj so starosťami a s vecami, ktoré sú mojím kameňom na srdci.
Je to zlé keď často rozmýšľam nad .............. ? Ja si myslím, že áno. Je to nahlavu. Ale neviem čo mám robiť, keď už nevládzem. Tak preto rozmýšľam nad tým čo by bolo keby...?
Stále budem ja tá zlá, vo všetkých smeroch keďže vina nemá na koho iného padnúť. A to len preto, že nechápem ľudí.

No nič. Budem veriť, že dostanem šancu. Aj keď mi už príležitosť možno klopala na dvere, tak dúfam, že mi ešte raz zazvoní na zvonček. Chcem a budem mať -  to som ja, tak sa nemôžem strácať. Verím, že to bude raz tak ako to má byť, že - JA!


Čím som si to zaslúžila?










































You May Also Like

0 komentárov