News

mám rada ľudí ktorý sa neprispôsobuju spoločnosti. nemajú názory také ako všetci, že to proste vnímajú tak ináč. sú iný a odlišujú sa od väčšiny. idú si svojou vlastnou cestou bezohľadu na to, čo mu hovorí ostatní.



Neriadim sa ničím/nikým. Obliekam sa hociak ako sa mi to páči a ako mi to v daný deň vyhovuje. Chcem robiť to čo ma baví a nie to čo robia všetci. Verím si, a aj keď celí svet mi povie, že na to nemáš tak ntkému dokážemech to hovoria, ale ja to aj napriek vše a spravím to aj keď to nebude tá vhodná cesta. každý sa učí na vlastných chybách. Chyby robíme aj my dokonalí :-D (haha no posledná veta, kúsok humoru treba do toho umierania :) )

NEZNÁŠAM: neuprímnosť, o*eby, klamstvá a o*eby na druhú!

baranka, ktorá ide hlavou proti múru, všetci ste proti mne? nie ja som proti vám :-D



You May Also Like

0 komentárov