Jedna ďalšia story do zbierky

Nie som tá, ktorá vytŕča s davu, pretože sedím na zemi a nieje ma vidieť

´Adele- make you feel my love´

Je ťažké sa pretvarovať pred mnohými ľuďmi a často im dávať najavo falošné pocity. Dakedy mám pocit, že by som dokázala byť sama celí deň zavretá medzi 4-ma stenami a len tak sedieť - sedieť a

pozerať sa na dážď ako padá na okoloidúcich, alebo  na jasné slnko, ktorého lúče dopadajú na rôzne miesta, len tak sedieť pri okne piť kávu osamote.
Alebo naopak chodiť medzi ľuďmi, so slúchatkami v ušiach, počúvať hudbu pretŕčať sa davom ľudí, s jemným náznakom úsmevu na tvári, ktorý si ma nevšímajú.

Dodalo by mi to čas na premýšľanie nad kadečím :)

Na tej prechádzke sa cítim skvele, dokážem to robievať celé dni, tak isto ako popíjať sama v izbe piť kávu. Ale ak si tak skutočne otvorím oči sadnem si na lavičku na tej prechádzke a vidím matku so svojim deťaťom ako sa  hrajú v parku usmievajú sa, sú šťastný, vidím ako sa chlapec pozerá na svoju lásku alebo človeka so svojím najlepším priateľom sa objímať sa a s pochopením sa rozprávať, si vlastne uvedomujem, že aj keď som sama, nemám chuť byť sama. Deň je krásny, obloha tiež ale ľudia nie sú šťastní, nevidia to dobré. Proste potrebujem ľudí, ktorí nebudú utekať preč. 


Insipred by Adele 

You May Also Like

0 komentárov