Milujem byť v tom nenávistnom dave

To čo mi nepovieš do očí, pre mňa nič neznamená. Napísať mi môžeš hocičo ale sú to len kecy. Ak si ma už sklamal, načo neustále vyhľadávaš moju spoločnosť? Ja už o takých ľudí nestojím.
Som úprimná a dokážem sa porozprávať s každým a poradiť hocikomu. Nie som špina.
Všetci ma hodnotia a pritom nepoznajú. Každý má nejakú minulosť a nejaké tajomstvá. Noačo, ale načo veriť pravde keď klamstvá sú oveľa zaujímavejšie ? Ach. Viete, ale ja nie som dokonalá, stačí, že vy ste ;) Mám tiež svoje plusy a mínusy. Buď to niekto pochopí alebo nech to odignoruje.
Nie som schopná ...

Nesťažujte sa. Neverte v nič a potom vás nič nesklame!

Nie som taká jako si myslíte.Áno, možno mám silné reči ale veď sranda nie? Si myslíte, že mi všetko nevadí a že som úplne bezcitná? To určite nie. Možno mi niektoré věci ešte viac ublížia jako ostatným. Nie je mi vždy všetko jedno kto si čo o mne myslí, aj ja som len člověk, který nemá srdce s kameňa. Občas prídu na mňa slabé chvíle, kedy ….ale o tom by som mohla polemizovať.


Koľkí z vás nemáte žiadne ciele, nemáte plány nemáte to, prostredníctvom čoho by ste sa
 posúvali dopredu. Skysnete tu len tak a budete žiť maximálne jeden veľký stereotyp.  Každý tu len súdi každého na základe výzoru alebo hlavne oblečenia. Je to dosť smutné, že ľudia nesledujú televíziu ani noviny okrem Sobotňajšieho diania v obci. Všetci na seba zazeráte tak veľmi povrchne a vyvyšujete sa jeden nad druhým. Je to neskutočné ako dokáže jeden človek dostať niečo behom pár minút ale naopak druhý by na to musel pracovať celí život aby dostal to čo iní. A ponaučenie? Ste prasatá lebo vám všetko naprší do huby a si to nevážite. Zistíte o čo ste prišli, až keď ste o to prišli.

Moje životné motto: (baran) JA CHCEM!


Život ma naučil veľké veci napr. „Smiať sa aj keď mi bolo do plaču“ a už v tom mám dokonca aj prax

Klasika: všetko tu riešiť a šíriť kecy ďalej až z toho vznikne niečo úplne iné. Milujem tú iróniu keď amatéri rozoberajú veci do najmenšej šróby. Prečo? Haha lebo rozoberú a už nedajú dokopy.
Keď sa na to pozriem s môjho hľadiska na celé ľudstvo tak si poviem: ľudia sú SVINE a ......... mám pokračovať?
Ale dakedy už ani neverím, že ľudia dokážu byť také svine ako sa správajú. Skutočne mi dokáže byť doplaču aj s tohto.

Malé mesto, veľké sračky...

Ľudia žijú v omylných predstavách o tejto existencii a vôbec im to nevadí... nezaujímajú sa o nič. Aj to je jedna z vecí, ktorá je dosť smutná.



,, . A nakonec jsem jí dal SLZU, kterou uroní a která je jen a jen její, aby ji použila kdykoliv ji bude potřebovat, aby to vše zvládla“ 

P.S. nemali by ste až tak zazerať. Rodičia vás nenaučili, že je to neslušné? Hovnaaa, predsa sme na vysokej štandardnej úrovni. (sarkazmus)

You May Also Like

0 komentárov