mix foto, kt. nevyšli na verejnosť

 dobre mi je tak ako mi je. snažím sa nestarať sa do ničoho neriešiť nič, nebyť hnusná, robiť si svoje veci a riešiť ľudí, ktorý mi stoja za to. nestarám sa či mám či nemám len to proste urobím a je mi dobre.. práve počuvam emiliu -big big girl  a spomínam na to keď som bola malá a chcela som byť veľká a chodiť do roboty. chcem to ešte stále, ale chýba mi detstvo a nevedomosť o svete nič :-//


Dnes ako si sedím v izbe som začala premýšľať o tom, že čo som vlastne kedy dokázala? Nič ................... chcem to zmeniť, chcem spraviť niečo, čo si všimnú aj iný ľudia ocenia to konečne aj moji rodičia a spravím hlavne niečo pre seba.
Ničí ma predstavivosť, keď viem, že rodičia sa na mňa pozerajú s nenávisťou, že nie som úspešná v ničom nič neviem a nie som ani najlepšia s triedy, že netrénujem žiadny šport ani nič podobné a kedy keď som aj trénovala nič som nedosiahla. Monžo si niektorý myslíte, že to je len hlúposť ale niekedy to dokáže fakt bolieť. A nevyzerám ale som asi taká citlivá ako 10 ľudí dokopy a hocikedy by som sa dokázala rozrevať ale  jedna moja silná stránka je, že sa viem pretvarovať.

Aká som dnes, taká nemusím byť zajtra

(ináč chcem nafotiť neaké nové skvelé fotky, len škoda, že je už nepríjemné počasie ale snáď dačo vymyslím )

thanks for 5.000 visitors :-)) ♥ love u all












You May Also Like

0 komentárov