I'm a bird

mysli na veselé chvíle, neľutuj čo si spravil, mohlo to byť naposledy keď si niečo také zažil

 V utorok som si pozrela film The Notebook ( Zápisník jednej lásky )
polku filmu som prerevala priznávam. ale najviac čo sa mi páčilo hlavne na začiatku, a aj po celého filmu bola povaha Noaha (Ryan Gosling). On vedel čo chcel a išiel si za tým, išiel za tým bez ohľadu na rôzne prekážky v živote. Išiel si za cieľom priamo a neriešil iné okolnosti. Veľmi mi pripomína postavu Keitha s filmu Keith. Keith tiež robil čo chcel,žil naplno či je to dobré či je to zlé proste spravil to, chcel niečo zažiť aj napriek tomu, že mal krutý osud. On sám si spravil život takým akým ho chcel mať, povedal čo si myslel. Obaja sú si v niečom podobný. Nestarali sa čo si pomyslia ostatný, nepremýšlali nad reakciou ľudí navôkol robili čo chceli. 

Achh to je úžasné. asi preto to tak veľmi rozíjam, lebo tiež by som niektoré veci chcela tak prežívať. 

Pár fotiek s filmu:









Asi toľko, že zbožňujem filmy od Nicholasa Sparksa :)
..vrelo odporúčam si pozrieť tento film. aj keď je troška dlhší ale keď máte radi filmy na tip Dear John atď. určite si pozrite :-)



You May Also Like

0 komentárov