Merry Christmas

Už sa to blíži :/ neviem prečo, ale ja nemám rada vianoce. na vianoce sa každý v TV usmieva šťastne slávi sviatky, rozbaľuje si darčeky, je v kruhu rodiny a najbližších. u nás to tak nie je. bolo. ale všetko je to preč. všetko čo som napísala je u nás naopak. najlepšie keď staviam si na 24. stromček, varíme, upratujeme, hádam sa s mamou, rodičia sa hádaju a tak je to u nás pekne. večer otec ľahne pred tv a ja idem spať alebo skončím tu. takže tak 

Ale aj napriek tomu vám prajem všetkým šťastné a Veselé Vianoce :-) a pridávam fotky z čias vianočných sviatkov, ako by som si to predstavovala :)



























ale viete čo je najzaujímavejšie? že som sem nedala, žiadnu fotku nejakej šťastnej rodiny pri stromčeku. 
(vec po ktorej najviac na svete túžim)
nuž to mi asi nikto neuverí 



You May Also Like

0 komentárov