Morning story

Dnešné ráno bolo krásne. Vstávala som na to, ako veľmi svieti slnko do izby. 
Prajem si aby som mohla takto vstávať vždy, každý jeden deň, že mi bude slnko svietiť do izby a zobúdzať ma. Za tým si dám moje obľúbené ( po novom ) jogurtovo-višňové cereálie, a potom a cup of hot coffe. Prečítam čo nové vo svete, pozriem svoje obľúbené social networks, a pokračujem ďalej vo svojom bežnom dni. Ako napríklad dnes sa musím účiť na svoju predposlednú skúšku.

Niekedy si človek ani neuvedomí, ako veľmi je obdarený. Hoc aj len maličkosťami, ale predsa. Niekto by vstal a povedal, ,,zas mi tu svieti slnko, neviem spať!" No ja som si deň pretvorila podľa svojho. Povedala som si aké krásne že svieti slnko, chvíľu som sa v tej posteli ešte váľala a samozrejme som to aj odfotila. Fotenie milujem (kto si to ešte nevšimol) a deň som začala hneď ním aj keď to nebolo zrkadlovkou a nebola to žiadna zákazka ale je to super.
 Robte aj vy svoje dni lepšími. Radujte sa, šírte dobrú náladu a sami sa budete cítiť dobre.
:-)
Viac fotiek nájdete na mojom instagrame @tymexxa







You May Also Like

0 komentárov