Fotenie - Valentín

Takže pripravila som pre Vás Valentínsku foto ponuku - čítaj nižšie. 
Včera sme sa vybrali fotiť na jazero, keďže som sa tak rozhodla, že spravíme takéto ,,valentínske zaľúbené fotky,, ktoré robím pre vás. Bola neskutočná zima, aj keď to tak nevyzerá ale strašne fúkal vietor, a fakt v tenučkej blúzke a nejakom sačku behať povonku, no žiadna sláva. Tak trošku by som to nazvala, že to bolo veľmi náročné fotiť, bolo náročné zaostriť foťák aby bolo ostré všetko potrebné. Behala som k statívu a späť do objektu, a cestou som si stále obliekla mikinu, samozrejme, že som si kabát ani nevzala. 
Pár vecí sa nepodarilo tak ako som chcela. Chcela som počkať kým bude asi tak trištvrťe na päť a bude mierne prítmie, nebude fúkať vietor a zapálim sviečky, chcela som kyticu no sdamozrejme, že som žiadnu nezohnala a tiež mi vadí, že na fotke, kde utekám nezdvihla moja láska s koším ruku. No dofotiť sme to už nešli. Šampanské dopité fotky zverejnené. Ale celkom som hrdá na tieto fotky, šikovná som :-)
Mimochodom to šampanské bolo ruské a bolo výborne.
Možno pridám aj nejaké iné backstageovky, keďže niektoré sú vtipné ako som nestihla dobehnúť na záber. Viac info ohľadom valentínskeho fotenia píšte mi správu na fb fanpage alebo mail. 









You May Also Like

0 komentárov