V skratke.

Tak v skratke. Dnes sme vyrezali tikvičku na helloween, konečne, tak som ju utekala práve zapáliť a odfotiť. Tento týždeň mám dva dni školu čo je, uaau, že skvelé.
Mám založené dva filmy do rôznych foťákov. Mám pocit, že jeden film som spálila, keďže som do toho profesionál asi ako v slovenskej televízií. Nevadí, dám vyvolať a som zvedavá veľmi, že čo s toho bude. 
16. novembra plánujem menší výletík, teším sa, no zatiaľ sa ešte nechválim, iba keď už budem držať lístky v ruke. Fotila som pár fotiek na oznamko, nemám čas ich popridávať ale pridám už. 

A určite sa nezabudnite prísť pozrieť na výstavu v Rožňave, ktorá bude trvať mesiac a bude vystavená v Čajovni večnej mladosti. Plagát som si navrhla len tak náhodne a ... použili ho takže som rada. A pridávam aj plagát, kebyste ho náhodou na stránke prehliadli :-)
Užite si krásne teplé jesenné dni. Dúfam, že na tieto slová budem pamätať aj zajtra ráno vo vlaku na ceste do školy :D





You May Also Like

0 komentárov