Les

Nedávno (no ako sa to vezme) mi niekto napísal na http://ask.fm/tymesolteszphotographer, že 97% mojich fotiek je fotené v lese či som si to všimla . (Hm, inak dobrá štatistika).
Samozrejme, že som si všimla. Ako prvé ma stále napadne les, ideálne miesto na fotenie, na oddych, na huby, na prechádzku, na výlet, na túru na všetko. Veď nie je les úžasný? U nás je veľmi veľa lesov, chodila som už vo viacerých a v poslednej dobe som tam trávila viac času ako sedením v bare alebo doma za PC. Les je krásny, a aj minule, keď sme boli v lese veľmi ďaleko, už niekde pri maďarsku, tak som stadiaľ nechcela odísť. Stromy boli rovnaké, rovnomerné, na zemi neboli listy, miesto toho tam bola trávy. Les bol svetlý a asi najkrajší aký som kedy videla. 
Ešte tento rok by som chcela fotiť v lese, ktorý bude tmavý, ihličnatý a budú tam veľmi vysoké stromy. A jeden tip už aj mám ale ešte som sa tam nedostala. (Ale chcela by som tam spraviť, jedno fotenie s nejakou slečnou.trošku to mám premyslené ale to je len tak zatiaľ v mojej hlave. 

You May Also Like

1 komentárov