Coffe, food and me

Čo nájdete na mojom instagrame:
Väčšinou sú tonejaké jedlá a podobne, keď ani hladná nie som len si to odfotím (srandujem, ale pri niektorých fotkách to tak je, takže žiadna sranda.
Alebo na ďalšej fotke vidno, že som tak trošku coffelover.Takže káva v každom slova zmysle všade a stále kde sa len dá.
Alebo fotky, za posledný mesiac, dá sa povedať, väčšinou fotky, ešte z leta.

Nejak nestíham fotiť ale už tento víkend by som rada niečo odfotila, keďže mám pred sebou 4 dni voľna.Aké úžasné mať viac voľna ako školy. Ale škola ma v každom prípade nebaví. Akurát ma baví to cestovanie hore dole, len by som si chcela nájsť už aj nejaké mimo aktivity okrem cestovania do školy a rovno zo školy domov. Ale veď školu som mala zatiaľ len tri dni, niečo sa snáď časom nájde.:-)

Jáj skoro som zabudla, a samozrejme ďakujem za každý follow-
@tymexxa




Pekný piatkajší deň a ešte krajší večer vám prajem, s láskou Tymes.

You May Also Like

0 komentárov