tattoo dilemma

Ahojte. Mám menšiu dilemu.
Tattoo ...
Akosi reálne o tom ešte nerozmýšˇam, že by som si to dala už v tak blízkej budúcnosti ale určite chcem a chcem to mať poriadne premyslené, lebo to čo chcem znamená pre mňa veľa.
Viem čo chcem, do akého štýlu ale neviem nájsť na to, to správne miesto. Chcem aby to bolo viditeľné ale nechcem aby to bolo veľké a nápadné čo bude silno biť do očí. Chcem jeden ,,citát,, alebo čo to vlastne je. Zhruba tak do dvoch riadkov by to malo byť, keď to necche byť veľké. Rozmýšľala som niečo okolo ruky, dlane alebo čo ale netuším, že ako aby to bolo perfekto.

Tak ak by ste mi vedeli poradiť niečo tak skúste. 

Text žiaľ neprezradím :-) 


Tento človek má dokonalé asi každé jedno tattoo, tie stehná najviac <3
Jeffree Star
(klik pre zväčšenie obrazka)





Toto ma dostalo,milovníci HP :)






vamakane podla mna, paci sa mi to, ale nechcela by som xoxo












tak snáď mi príde neaký ten mail alebo správička na fb ohľadom tohto článku. 

ďakujem, pekný večer

Tyymes




Už si dal/-a LIKE na moju stránku?







You May Also Like

0 komentárov