HIGH HOPES

NAA, kochte sa a kupte si všetci také tričko zase o 2mesiace a potom mi povedzte že mala som skor :D:D:D:D:D:D yeeeeah (H&M)



 baseball jacket from New Yorker..... happyy
NECHÁPEM, prečo ma v posledných dňoch všetko zneisťuje?  nie som si istá ničím, akosi si nedokážem ani veriť, neviem či robím správne to čo robím, všetko je zle. Chcem myslieť pozitívne ale neide mi to, chcem sa spoľahnúť tak, že to bude tak ako secret ale aj to mi je momentálne na dve veci, keď sa mi v ničom nedarí.

snažím sa len utiecť preč od reality ale už ani v tom nie som si istá či robím správne. alebo sa tomu mám postaviť zoči-voči? neviem fakt čo mám robiť a čo robím za hlúposti. práve som si istá len tým, že viem čo chcem , ale aj to ma zneisťuje, pretože šťastie nepoznám a nie som si istá tým že je to správne.. jojojojoj čo mi je????!! fuck fuck fuck hlupa som už velmi.

You May Also Like

0 komentárov