The girl who didn't know that she's happy

...but in reality she is :)
Viem, že môžem mať čo chcem, viem že som taká.Neviem prečo som na to dočasne akosi zabudla a prečo sa mi začalo sypať všetko.Chvíľkovo som vypadla z hry, ale som späť a nie som ochotná vypadnúť z nej zas.Už budem hrať až dokonca a vyhrám to čo chcem.Lebo ja viem, že ja na to proste mám a nie som taká ako som si myslela.Už mi to konečne celé došlo ako to vlastne funguje a aké sú pravidlá hry.Ďakujem chvíli, ktorá mi dodala odvahu sa späť vrátiť do hry.

Citujem "I ALWAYS HAVE A REASON TO SMILE".. Mala som vo viacerých veciach nejasno-chaos ale ako sa hovorí (len trošku prevrátene) Viem kto som, čo som a aj kam kráčam. Je to stále vpred a vpred.



(gif.obrazok, ak vam to neide otvorte obrazok na prazdnom liste,
alebo myslím,že stačí obrázok len rozkliknút.)


Robte to, čo Vás robí šťastným a svet Vám otvorí dvere tam, kde bola predtým stena. :)

You May Also Like

0 komentárov