blue era ala moustache

Ahojte, dávam tu také nezáživné fotky.ale už plánujem ísť fotiť lebo mám teraz veľa nápadov v poslednom čase, mám dosť času na rozmýšľanie takže sa chystám už niečo fajne nafotiť. len už nieje kedy lebo je blbá škola ale snáď v sobotu vydá. 




nie je to už kruto kruté keď každé ráno vstávam s tou istou myšlienkou, že zas a zas sa mi sníval ten istý krásny sen, ako bolo všetko krásne a ... /inak keď som čítala v jednom časopise svoj horoskop tak som skoro padla na nohy :O  ja veľmi v to neverím ale presne som sa celí týždeň tak cítila a o takých veciach premýšlala, všetko bolo tak popísané akoby som to ja napísala kokso./
nechcem už viac snívať nad svojimi snami, chcem ich začať konečne žiť a chodiť s úsmevom na tvári a tak to cítiť aj vo vnútry /to že sa furt rehocem neznamená,že som šťastná/ ale ja raz dobyjem každého, mám na to!
nevyspaté ,,očká,, to ráno pred odchodom do školy som mala ešte veeeľa času
sú to len také fotky,že aby bolo.



chystám sa urobiť veľké veci v mojom bordely /v živote/

You May Also Like

0 komentárov