I'm a big big girl

Chcem byť ešte malá, hrávať sa na preliezačkách pred blokom, hrať o blok tenis, venčiť loptičky, nezastavovať sa nad vecmi. Chcem aby som svetu nerozumela a nechápala ľudí, pozerať veľkého tesáka a mávať čajové dýchanky s Rebekou, hrať sa človeče s rodičmi, ktorí ma majú najradšej na svete, lebo som ich poklad. Chcem aby mojím najväčším problémom bolo, že si neviem zaviazať šnúrky a aby som plakala iba kôli tomu, že nechcem spať poobede.
Chcela by som ešte stále zaspávať so zapnutým svetlom a rádiom v ktorom išlo pik pik girl (big big girl), a potom keďby som už prešla skúškou odvahy by som si shasla svetlo a bola na seba hrdá, že som dokázala tak zaspať.


 veľmi chýba, že už som "big big girl in a big big world"  :///



vždy som sa hrala na veľké veľké dievča s opätkami a maminím červeným rúžom s klobúkom na hlave no teraz chcem byť taká malá a stále usmievavá ako kedysi

You May Also Like

0 komentárov