chcelo by to zmenu k lepšiemu

tak ako som napísala na facebooku, že ,,chcem prestať myslieť na to čo bolo a čo nebolo a mohlo byť, ako človek bez minulosti" tak som sa rozhodla, že FCB ´, chat - offline, Nástenku všetkých ignorujem :) lebo potom, ja neviem asi to je blbosť velká, ale ked ju nevidim občas sa cítim oveľa lepšie. ,,čo oči nevidia, to srdce nebolí,, viem to, u mňa to je určite tak.. nemám chuť si s nikým písať na facebooku ani s nikým sa dohadovať, že čo kde kedy ideme von. zavolaj mi, a osobne sa dohodneme..viem, že mnohým z vás toto nič nehovorí ale nevadí. nieže by to bolo preto, že ma niečo naštvalo alebo, že ,,ignorujem svet,, alebo dajaké divné depky by na mna prišli. len proste chcem zmeniť ten stereotyp a to prázdno, ktoré sa vo mne nachádza, chcem všetko nechať na náhodu druhých a u seba na zákon príťažlivosti (: haha žiť svoj sen a stále mať najcennejší dar - úsmev :)


hovorte si čo chcete, ale ja som mala potrebu to sem napísať 

You May Also Like

0 komentárov