Kto vlastne si ?

Čím viac poznám ľudí okolo seba a ich pohľad na to, čo chcú v živote robiť a aký majú názor na svoj život a tak, tým viac chcem niečo dokázať. (chcem byť iná a vo viacerých veciach aj som, no hlavne myslím ten všeobecný názor na veci okolo)

Začala som si viac všímať ľudí čo zvyknú písať, napr. na facebooku a ich aktivity a všetko tak dookola. Na čo všetko sa ľudia sťažujú a koľko vecí nazývaným "problémom" majú. Fakt som ostala pár minút šoknutá z niektorých vecí. Ja nechcem ostať tam kde ostanete vy všetci! Ja CHCEM ísť ďalej!


-Lebo toto celé všetko je bez budúcnosti takisto ako niektorý. :S

Mnoho ľudí si myslí, že moje slová o tom čo chcem raz robiť alebo v živote dosiahnuť, sú len obyčajné prázdne slová. No veď koľko ľudí z davu čo poznám si hovoria také veci ja chcem to, budem mať hento a tamto a budem mať šťastný život. Ale tí ľudia, ktorý ešte skutočne nevedia čo je to nemať skoro nič to ďaleko nedosiahnu. Lebo dnes má každý všetko a ani o tom nevie a častokrát si to ani neváži.

- Vy sa snažíte byť len zaujímavý, niektorými veacami. Ale sami neviete prečo to robíte čo robíte. Sami neviete čo chcete a či to vlastne naozaj chcete. 
Viem čo robím a prečo to robím. Ja viem čo chcem a  viem, že to dosiahnem.

"inšpiráciu" na tento článok som dostala od niektorých "inteligentou"


nice day (:

You May Also Like

0 komentárov