Happy B-Day Tyymess ! :)

 aktuálna fotka 16.4.
nové tričko (preto fotka) xsss
 retiazka od Mel :) like a rolling stones .. mile tojje

 taku foktu som vzdy chcela
no nieco podobne 
nepodarila sa ani z daleka 
ale som rada, ze je aspon taka aka je
zboznujem klavir ♥ a este viac ked niekto na nom hra
a tie klavírne songy hlavne od yirumi <3
 thank you Mell (:
 AAAAA VEĽKÉ FINÁLE
najúžasnejší darček aký som kedy mohla dostať. Ďakujem Klaudika :-*
Keď som to uvidela tak som neverila vlastným očiam, lebo v tej chvíli ma zrak naozaj klamal (haha) ale potom, som sa nemohla s toho vynadívať. No niečo úžasne. ;)

 Nikolka, vieš, že na teba myslím. ešte aj fotku som ti spravila :-***

You May Also Like

2 komentárov

  1. niekedy si spolu mozeme zahrat timi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aleno vieš hrať? (: to je pekné, lebo ja nie :S
    pamätáš že ideme spolu už neviem kam ale dakam lietadlom! :P

    OdpovedaťOdstrániť