Real beauty is inside

(oldskuul bluzka, červený rúž a monroe nad perou, veľmi mám rada také veci 80's ♥)
 
Sme taký aký chceme byť. Ľudí z nás nerobí oblečenie ale práve to , čo momentálne cítime a dokážeme to podať niekomu kto to práve potrebuje. A tým som chcela povedať, že nik nie je dokonalý takisto ako ja nie, no som to ja zo všetkými plusmi aj mínusmi.


,,Keď sa niečoho pevne držím a mám pocit, že je to už moje tak to niečo odíde a už sa nikdy nevráti späť. A ja sa s toho už nedokážem prebrať. Vždy myslím iba na to, že to odišlo. A pritom som slepá pri iných veciach, ktorých som sa už mohla chytiť. Ale tie mi tiež nebudú dávať šancu chytiť sa a prestanú dúfať v to, že sa ich raz chytím. A odídu.....,,

SME ĽUDIA, my sami si vytvárame pravidlá a svoj vlastný svet, svoju bublinu, každý tú v ktorej žije. Všetko čo mám je len vďaka tomu, že som to chcela a všetko čo nemám je preto lebo som asi dosť neverila. Pracujem na zmene svojho života. :)

You May Also Like

0 komentárov