Dreams come true


Vždy som trávila priveľa času tým, že som premýšľala nad mnohými vecami a aj tak som ani jediný raz nedospela k žiadnemu záveru. Snívala som, dúfala som, túžila som .... a ? nič. Jednoducho môj život bol nudný a o ničom. Stále to isté dookola už ma to nebavilo. Ale asi to bolo aj hlavne preto lebo som bola silná pesimistka a dosť často sa zatvárala do svojej tmavej izby a počúvala depresívne pesničky, ktorých sa dookola spievalo aký je život krutý atď. Ale nedávno, som si začala uvedomovať veci, ktorým som predtým nechápala. Je pravda, že som začala čítať aj knižku ,,The Secret,, ktorá ma dostala na tú správnu cestu životom. Prišla som na to, že sa nemôžem dopustiť na to aby mi strach prenikol do mojej mysle. Ak sa to stane, tak ten strach sa mi stane dominantným  (stalo sa mi to už nie raz). Pointa celej knihy je podľa mňa v tom, že nemáme hovoriť aký je svet zlý a krutý lebo si tých zlých vecí privoláme k sebe stále viac a viac. Musíme hovoriť o svete že je krásny a veriť, že každý deň bude pre nás lepším a lepším. /vždy som sa snažila neveriť v nič aby ma nič nesklamalo ale dúfam, že začnem veriť v niektoré veci a všetko to dopadne dobre./
Snažím sa naladiť každého na pozitívne myslenie a dávam každému nádej veriť. Dúfam, že časom budem viac a viac optimistka a dúfam hlavne realistka! Mám určité sny, ktoré viem, že sa stanú dominantnými :) A stačí len veriť. The Secret  Nesúď knihu podľa obalu. 

You May Also Like

0 komentárov