Autoportrét

Čo poviete na môj autoportrét? A čo je najdôležitejšie je úprava. Trvalo mi to kým fotka nabrala túto podobu. Postupovala som podľa rôznych krokov, ktoré sú v knihe Profesionální retušování portrétů. Ja si myslím, že sa mi fotka celkom podarila. Teda ak porovnám tie machule z retuše na starších fotografiách.
Prv som sa namaľovala, dala som si náušnice zo svadby nech je to o niečo zaujímavejšie. Ďalším krokom bolo zaostrenie! To bola makačka. A nahodenie správneho výrazu v tvári, to ešte väčšia. Viem, že fotka má ešte mnoho chýb a predpokladám, že ani z hľadiska kompozície to nie je bohviečo, ale viem, že sa ešte mám čo učiť. Dôležité bolo pri tom aby ma to zabavilo a niečo nové som sa naučila.

P.S. Dúfam, že v budúcnosti vám prinesiem mnoho ďalších a zaujímavejších autoportrétov.

P.S2. Predpokladám, že neupravená fotografia by asi nezaujala. Teda nie na toľko ako tá druhá.

You May Also Like

4 komentárov