Fotené na film II.

Dávam si načas ja viem. Ale vyzerá to presne takto, keď fotíte na viac filmov naraz alebo zapotrošíte foťák potom zistíte, že ho máte a je v ňom film. No podľa mňa je to oveľa viac zaujímavejšie a je to o to väčšie prekvapenie, keď si vyvolané fotky pozriete.

No ak sa v týchto letných dňoch zapozerám na ten sneh, šále, čiapky zamyslím sa nad tým koľko vrstiev som mala na sebe. Tak teraz v lete by som určite skončila do snehu aspoň na hodinkuuuuu.chichi

P.S. Ak sa nájde zas neJaký slovenčinár, ktorý má chuť mi opravovať slová vo vetách do komentáru lebo už iné mi vytknúť neviem tak si môže kľudne komentár odpustiť. A hlavne annon!!!

Pekný deň!

Ak vás niečo zaujíma píšte mi/pýtajte sa/chatujte somnou na http://ask.fm/tymesolteszphotographer

P.S.2 toto už nie sú fotky na polaroid ale na inú cam!











You May Also Like

0 komentárov