6/5

Už sa neviem dočkať do konca semestra a po skúškovom období. Síce je to len týždeň čo znamená pre mňa tri dni do školy, ale je to vyčerpávajúce, náročné, a najmä náladu ničúce v tej škole. Už sa teším na ďalší rok keď ..... a nenapíšem. :) Post z nafotenými fotkami, sa chystám už dosť dlho ale nestíham nič, stále sa mi to nejak nakopí a potom nič z toho, ale už dúfam, že to cez tento víkend zvládnem aspoň niečo. A nenafotím zas niečo nové a pridám to. Tak máte tu len taký  halabalamixfotiek čo skrývali moje SD karty, ktoré som pekne krásne prečistila ako sa patrí. Jasné to vás asi veľmi zaujíma.
Nemáte nejaký dobrý námet na reportáž?

Možno sa pošťastí a postnem instagram post ak chcete, keďže som si svoj profil zmenila na súkromný. but i'll accept everyone.


chilli chilli chilli už rastie, a myslím, že ich bude asi aj toľko, že sa kľudne môžme postaviť na trh a predávať vo veľkom



You May Also Like

0 komentárov