Atfit

Viac outfitov sledujte na lookbooku ---> okienko v pravo.

Názov blogu atfit som pochytila z nákupných maniačok, kde sa slečny, samozrejme všetky úprimné kámošky týmto  "štýlikom" vyjadrujú. Sranda je to, sledujte to. Atfit. ehe.
 
Už sa teším keď budem mať hotové všetky fotky a konečne budem môcť začať uverjňovať na blogu. :):):):):) Na to sa teším, lenže mám akosi nabitý program každý deň, tento týždeň minimálne. Nič nestíham. Ozaj koľkokrát ste túto vetu na mojom blogu prečítali? 1x? Tak potom môj blog nečítate, a ak viac krát, tak ho nečítate už za to, lebo nič zaujímavé nepíšem iba toto dookola. Yes. Hlavne, že som tento týždeň mala školu len v stredu. 
Ale som spokojná, bola som na pohovore. Začínam chodiť na školenia, bude zo mňa žena na opätkoch o pár mesiacov. Sranda nie? Ja si samú seba tak teda predstaviť neviem. No uvidíme. Zajtra som si chcela ísť vybaviť CP, no samozrejme starý mám doma v RV takže vybaviť si ho nevybavím.
V utorok som si kúpila balerínky asi po 5tich rokoch minimálne. Hahaha vyzerám v nich vtipne, ja viem nemusím zveličovať nie je to nič ale poznám aj ľudí, ktorým kebyže to poviem ma vysmejú že ,,ty a baleríny?" :D:D
Som rada, že som postla aspoň toľko pekný večer.
 

Ozaj poslala som svoju fotku, prvý raz, na Móda zo slovenských a českých ulíc, veľká vec čo? 

You May Also Like

0 komentárov