VTR


Ahojte. Dlho som nepostovala. Mám veľa nahromadených fotiek, postupne sa z nich nejako vysomarím, hromadia sa mi aj práce do školy. Venujem sa veľa sebe hlavne čo sa týka denného tréningu. Začala som točiť nejaké videá, ktoré snáď raz postrihám a zverejním. Cez víkend spím a ak som v RV tak behám hore-dole. Cez týždeň ma natoľko vyčerpá škola,že nemám chuť na nič iné. No už len 18 x pôjdem do školy. Vydržíme. A ak vydržím tak som si konečne niečo dosiala. A aj keby hocičo som na seba hrdá.
Hrám pou a zbieram hovná.
Čo ešte chcete?
Chcem ísť behať ku jazeru.
Ide jar, teším sa.
Budem mať narodky čoskoro.
Mimochodom už Tímea je aj v slovenskom kalendári (wohooou)
Neviem nájsť topánky nikde na nete, kt chcem. Vlastne to nie je mojou neschopnosťou ale tým, že žijeme na slovenku.
Choďte voliť, ja už mám volebný preukaz a neviem sa dočkať až sa dozviem meno nového prezidenta. Aj keď ma to nejak nenadchýňa ale proste zvedavosť.
O týždeň pretáčajú hodiny, ale hovadsky sa neteším.
Mala som už také odrastené vlasy,že som skoro mala ombre, ako dievčata z ucm, ale už som okej!

Odporučte nejaký dobrý album na cestovanie do komentu!


fotky z HU







 Plus exkluzivna smotanová fotka mojej pažítky za mlada, aktuálne kukni na instagrame. @tymexxa

You May Also Like

0 komentárov