Vans v 1966

Dnes som od nudy začala virtuálne nakupovať vo svojej hlave a ako som sa tak nudila a popritom robila všetko, dočítala som sa zaujímavú vec. Najskôr som si obzerala mikiny a potom topánky. Napadlo ma, že si niečo pozriem o Paulovi Van Dorenovi, keďže dosť frčí nová kolekcia "Van Doren" shoes.
Až nakoniec som bola pri takej zaujímavosti, že v prvý deň keď Paul a James otvorili svoj prvý vans obchod, mali 12 zákazníkov, a cena "Authetic" vans topánok sa pohybovala medzi  $2.49 a $4.99. Tí dvanásti zákazníci, prišli na to, že tam topánky vlastne ani nie sú, a tak si vybrali farbu a štýl topánok a Van Doren ich poprosil aby prišli poobede. A poobede boli topánky hotové.
Topánky preslávil Sean Penn, keď vo filme ako hlavný hrdina mal na nohe obutý model "Vans Slip-on". Vďaka tomu sa topánky začali predávať v U.S.

Chcela som sa podeliť,nech viete aj vy čo to vlastne nosíte :)



You May Also Like

0 komentárov