131415

Ahojte. Dlho som nič nepísala a ďalšiu dobu ani neviem či vlastne budem stíhať niečo sem pridávať. Stále niekde som a stále niečo robím. Fotím síce veľa ale málo pridávam, z diárika svojho som nafotila momentalne 0 fotiek. Je strašne teplo najradšej by som od rána do večera ležala v bazéne alebo na kúpalisku a opalovala sa aby som bola nigga. Dnes som sa rozhodla sa opalovať no u starkej zašlo slnko,taže tak. Dnes som behala na poštu pre papier z UCM FMK TT a ma prijali, takže pravdepodobne tam budem chodiť. Do UK plánujem ísť trošku neskôr potrebujem si trošku ešte užiť létozimku. Na fb som málo takže ma tam asi nezastihnete.

Viac fotiek nájdete na TYYMESS PHOTOGRAPHY/fb
alebo na TYYMESS PHOTOGRAPHY/tumblr


Pár mix fotiek:


ehe kuk :)













You May Also Like

0 komentárov