Robím dačo

Ahojte. 

Cítim sa nejak príliš dobre. Dnes poobede som si len sadla, pozrela von oknom a usmiala sa z ničoho nič. Ani neviem prečo ale cítila som to tak a cítila som sa dobre. Takisto ako aj teraz. Snažím sa stále niečo robiť. Fotím, plánujem ďalšie fotenia, blogujem, cvičím, snažím sa aj učiť sa. (:D) Chvalabohu som dokončila už aj maturitnú prácu a ju aj odovzdala s prezentáciou.
K šťastiu by som potrebovala už iba +25°C a niečo nové do skrine. Akurát nikdy nemám čas večerať odkedy sa posunul čas. Tak asi sa aj moja večera posunula na nikedy. :D


Ďalšie fotky zo včerajšieho fotenia nájdete neskôr na fb stránke TYYMESS PHOTOGRAPHY 
Pôvodne to nemali byť fotky pri budove alebo tak no nakoniec boli, bola som tam prvý a určite nie posledný krát. Behom tejto jari, si budete môcť pozrieť viac fotiek s touto slečnou. Mám sňou ešte v diáriku na neurčitý termín jedno foteníčko :-)


V prípade otázok, pripomienok, čokoľvek mi môžete napísať anonymne  TU!




You May Also Like

0 komentárov