First snow.




 Ahojte, bola som si dnes spraviť nechty na stužkovú (na piatok), mierne mám problém  snimi písať all ten fingers, a musím povedať že sú užasné, bez ornamentov, kvietkov a kadejakých blbostí a čačiek-mačiek, ktoré mi tam neidú. Medzičasom napadol krásny sneh, škoda, že zajtra s toho bude ............... Včera som sa vybrala do KE si kúpiť topánky na stužkovú a kúpila som si fakt škaredé,nevaí ved je to len raz za život :DDDDD Ale hlavné je že som minula svoje všetky úspory v háemku. Už len lutujem,že som nevidela to Pink Floyd trikoo<33

Tak čo mi poviete na nechty? Podľa mňa sú úžasné, škod, že na fotke nie sú také pekné ak v skutočnosti. Nevadí v piatok sa pofotím "pred" do detajlov :-))
p.s. mám fakt smiešne prsty a dosť krivé, fotka fotená na 300x




Ospravedlnujem sa za kvalitu fotiek ale nemám výhovorku


Pekný večer prajem :-))

You May Also Like

0 komentárov