1st day at school

Ahojte,tak čo aký bol váš prvý deň v školských laviciach po teplom lete? 
Môj bol úplne hrozný.Neznášam to "úžasnú OA" ale som rada, že mám pred sebou maturitný ročník,konečne.

Pridávam pár self-fotiek, lebo som silno zaľúbená do svojich vlasov keď ich mám zafarbené a xyz vlasových prípravkov mám na nich +vyžehlené no proste láska. kiežby mi tak stále držali ako v tieto po-farbení dni :-))



Na začiatok mierne "funny fotka" pozdravujem Káčera Donalda a aj Daisy " 









A záverom tohto postu,bude budúca, už len, spomienková fotka. Prajem šťastnú cestu svojmu sidecutu. Možno ešte raz v budúcnosti keď budem mať ružovo-blondo-biele vlasy.




Pekný zvyšok dňa vám prajem a hlavne pevné nervy do školy.


P.S. Určite si nezabudnite zapnúť "The xx" :-)


You May Also Like

0 komentárov