odveci a starostlivosť a péče o moje vlasy

mierne odveci fotky teraz čo tu uvidíte ale nudila som sa dnes a upratovala celí byt popritom. nevadí :D









 takto sa mi tieto šaty najviac páčia s tými topánkami. aj keď tu vyzerám mierne nevadí mi to.

VLASY : viacerý sa ma už pýtali či mám príčesky. nie nemám. mám svoje vlasy (dĺžku) prirodzene som blondína. vlasy si farbím čokoládovo-hnedým šampónom. 2 farbami naraz. Odtieň farby vačšinou u každého vyzerá skôr ako čierna.
O vlasy sa nejak fakt, že extra špeciálne nestarám. mám dosť zničené končeky ale nerada by som sa išla ostrihať lebo viem, že mi to bude strašne dlho dorastať spať, lebo kaderníčky v dnešnej dobe sú také že im poviete že chcete podstrihnúť končeky a oni ti len 8 cm odstrihnú. no už nikdy viac.
šampón používam väčšinou s AVONU, skôr tie ovocné alebo obyčajný pŕhlavový (stará klasika) z neho mám vlasy úplne jemné. ďalej si dávam pravidelne na vlasy:



 oživujúci kondicionér na farebné vlasy, hydratuje, vyživuje a zanecháva ich jemné a hebké a veľmi skvelo po ňom voňajú vlasy :)

hydratačný sprej (pre všetky typy vlasov) s makadamskými orechami a aloe
vlasy sú zdravšie a majú skvelí lesk


thanks for watch, nice day Tyymess :-*

You May Also Like

5 komentárov

  1. nerozmyslas nad o povodnej farbe vlasov ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani veľmi nie, mne sa nepáčili neboli také pekné.. teraz skôr rozmyšlam o farbe ako ma Miley http://nd02.jxs.cz/908/709/1de42c3e10_56946416_o2.jpg :) ale to je len taká predstava

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvá fotka je úplne krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joj Timi ja chcem tvoje vlasy!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť