staronové, treba sa pochváliť

nové heels som si kúpila ešte dávnejšie ale zatiaľ som ich mala len raz, keďže som nemala príležitosť si ich kedy dať.


k tomu nová kabelka s POľska


nechodim na facebook ani nič, lebo mi to tam nejde. takže ak niekto niečo potrebuje tak som na skype (blond_pudding) 


ale zato tumblr every single day ^^


aa ešte jedna fotka s piatka oochh xx žasnete :D



moje aktuálne hairstajloo<33 už anipiči sa nepôjdem ostrihať 



KLIK a pre zobrazenie takých nejakých novších fotiek personal/PHOTOtyymess :-) fakt nič moc extra :) budú opäť nové nové lebo chystám fotky fotky a chcela by som si spraviť nejakú stránku kde by som dávala svoje fotky, len zatiaľ som nenašla nejakú stránku kde by mi to vyhovvalo. ale už v juny určite niečo spravím keď už budem mať svaty pokoj od školy ^^



v košeli, ktorú ste tu ešte nevideli :D :D



(cervena pasikava kosela)
vyzeram tu celkovo jak debil ale ta košeľa napoli v nohaviciach vyzerá sexi :D
foťák cez pleco sluchátka a ideš :-)


toľko na dnes.. dovi :)


You May Also Like

0 komentárov